pr@jurimex.ua+38(044)500-79-72
Отримати консультацію
Бійки за нутеллу та пристрасть до алкоголю – про причини змін рекламного законодавства в Європі
Повернутися в медіацентрНа головну
Бійки за нутеллу та пристрасть до алкоголю – про причини змін рекламного законодавства в Європі
Бійки за нутеллу та пристрасть до алкоголю – про причини змін рекламного законодавства в Європі

Французький уряд готується представити проект закону, яким будуть запроваджені жорсткіші правила промоції в магазинах. Такі дії є реакцією на неконтрольовану поведінку покупців, які жадали отримати Нутеллу, а потім і інші продукти за ціною, значно нижчою за ринкову. Так, минулого тижня французький супермаркет продавав горіхову пасту зі знижкою у 70 %, внаслідок чого ціна на неї впала до менш ніж півтора євро за банку (приблизно 43 гривні за курсом на 06.02.2018).

З повним текстом статті можна ознайомитись на нашому ресурсі  JURBLOG

Автор: Тищенко Катерина 

Попередня Наступна
23.11.2017
Юридичні кадри в кризу. Автор: Юрій Крайняк.
02.10.2019
«The show must go on», або чому закінчення досудового розслідування не завжди є остаточним. Автор: Андрій Іванець
Дивитися всі публікації
Юристи аналізують події в Україні та за кордоном
Підписуйтесь, щоб не пропустити важливе